علت ارزانی زمین در گرمابسرد

25 مرداد 1401
0 دیدگاه
ساخت ویلا گرمابسرد

روستای گرمابسرد دماوند یکی از چندین روستای شهرستان دماوند میباشد ، و با توجه به دوری مسافت و کمبود امکانات در گذشته توجه کمتری به این منطقه از طرف مردم و مسئولین شده است . و این موضوع در گذشته یک علت ارزانی زمین در گرمابسرد بوده است .

علت ارزانی زمین در گرمابسرد
علت ارزانی زمین در گرمابسرد

علت اصلی تفاوت قیمت در گرمابسرد

یک علت ارزانی زمین در گرمابسرد از بین رفتن بخش کشاورزی و قطعه بندی زمین های بزرگ و فروش به قیمت های بسیار ارزان در سال های گذشته بوده است

ولی در سالهای اخیر به دلیل وجود امکاناتی از قبیل جاده اسفالت ، شبکه برق ، شبکه گاز شهری و … قیمت زمین ها رشد چندین برابری داشته است . ولی باز هم زمین های روستای گرمابسرد نسبت به دیگر مناطق دماوند ارزانتر بوده و برای استفاده شخصی و سرمایه گذاری بسیار مناسب میباشد .

مناطق ارزان گرمبسرد

مناطقی از گرمابسرد که در قسمت های دور افتاده تر واقع شده و از امکانات رفاهی و دسترسی نزدیک به جاده اصلی محروم است .

پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت زمین گرمابسرد دماوند

زمین های سند دار در گرمابسرد که در بخش دشت اول قرار دارند معمولاً از نظر هزینه به نسبت سایر زمین ها متفاوت هستند و کمی افزایش قیمت برای این زمین ها موضوع کاملاً عادی و بدون مشکل است چون برد اقتصادی و سرمایه گذاری این زمین ها بسیار خوب بوده و اثر بخشی مناسبی دارد.

زمین هایی که بدون سند هستند و یا صاحبان وراث دارند معمولاً در خرید و فروش گزینه خوبی محسوب می شود. البته متراژ زمین و موقعیتی که برای آن سنجیده می شود بسیار حائز اهمیت است. دقت داشته باشید که بسیاری از زمین های بدون سند در گرمابسرد از نظر قیمت ارزان هستند اما شاید بدون سند بودن برای همه خریداران قابل قبول نباشد.

زمین های دشت اول گرمابسرد دارای سند مادر و پلاک ثبتی میباشد .

مشاوران شما جهت خرید زمین در گرمابسرد

۰۹۱۲۵۳۸۱۴۷۲ 

۰۲۱۹۱۳۰۴۸۰۱